Dizajn nam pomaže razumjeti složene probleme i pronaći rješenja fokusirana na potrebe krajnjih korisnika.
Implementacija CX inicijativa vođena dizajn principima donosi transparentne, mjerljive i vidljive rezultate.
Koristeći tri principa dizajna 3E: Empatize, Envision i Experiment ne gubimo fokus na problem, cilj i krajnjeg korisnika.
Vaši ljudi i timovi znat će što tko treba napraviti (i zašto) i u svakom trenutku znat ćete gdje ste.
Posljednjih godina mnoge su tvrtke uložile velike resurse u mapiranje korisničkog iskustva, identificiranje bolnih točaka i načina interakcije kako bi se diferencirale i osvojile srca i umove svojih korisnika.
Razlika između pobjednika i gubitnika u CX bitci ne temelji se samo na kvaliteti istraživanja i dizajna usmjerenog na kupca – ključna je razlika u provedbi.
Želite li upotrijebiti CX alate kako bi kreirali ‘iskustveni potpis’ po kojem će vaš brend biti prepoznat?
Transformacija korisničkog iskustva
Da bi bila uspješna, CX transformacija zahtijeva sudjelovanje SVIH, od najviših do najnižih struktura zaposlenika u organizaciji.
RADIKALNA je i zahtijeva promjenu stavova, postupaka, reakcija, razmišljanja, perspektiva, kulture, jezika, procesa i sustava, učenja i ponovnog učenja o novom smjeru u kojem vaše poslovanje ide.
Krenite u transformaciju tako da razmislite o tome što se događa u vašem poslovnom okruženju, što uzrokuje poremećaje ili potiče potrebu za promjenama u vašoj organizaciji.
Realnost je da je lako reći da je organizacija fokusirana na korisnika/kupca. Ali kada su u pitanju opipljive i konkretne manifestacije na svim dodirnim točkama u očima kupaca – onda nije tako lako biti siguran da je ono što se govori zapravo i istina.
Većina organizacija ima viziju i vrijednosti.
Inspirativno govore o idealnom svijetu koji žele izgraditi za svoje kupce i zaposlenike.
No, da li to u praksi drži vodu ili ocrtava strateške ciljeve suhe kao keks star tri tjedna?
Razmislite još jednom!