Korisničko iskustvo je širok pojam. Kao disciplina, ima više pravaca, metodologija i koncepata.
Najpraktičniji i najorjentiraniji na akciju je CX dizajn.
CX dizajneri u svom radu koriste kolaborativne alate pomoću kojih izražavaju, dokumentiraju, komuniciraju i dijele različite vrste inputa – od toga tko su kupci i što im je potrebno, kako se brend manifestira kroz iskustvo kupaca te koji sve korisnički putovi i procesi postoje a koji bi se mogli napraviti kako bi se isporučilo optimalno i željeno korisničko iskustvo.
Dizajniranje korisničkog iskustva je kompleksno i dotiče sve dijelove organizacije.
Baš zato, možda najvrjednija vještina CX dizajnera leži u znanju i vještinama okupljanja ljudi iz različitih dijelova organizacije kako bi uz korištenje adekvatnih CX alata stvorili zajedničku viziju ciljanog iskustva i jasan dizajn i strukturu kako to u praksi implementirati.
Osim što je multidisciplinaran, CX Design je i interdisciplinaran – bira alate koji u datom trenutku najbolje odgovaraju konkretnom problemu koji se rješava, te kombinira nekoliko alata istovremeno.
Odabrati pravi set alata u pravom trenutku i zadanom kontekstu ono je što vrhunskog CX dizajnera izdvaja od prosjeka.
Znate li koji set CX alata vi koristite u svojoj organizaciji?
Koliko ste spremni isprobati nove alate i one koje do sada još niste koristili?