Kako kreirati pozitivno i pamtljivo korisničko iskustvo
Korisničko iskustvo nije nešto što kompanija bira hoće li ga imati ili ne!
ONO UVIJEK POSTOJI – pitanje je samo da li s njime upravljate i svjesno ga kreirate ili se ono, u većoj ili manjoj mjeri, samo od sebe stihijski događa.
Ako je dobro posloženo i ako se s njim pametno i mudro upravlja, korisničko iskustvo uvijek i nepogrešivo: donosi vrijednost za korisnika, povećava vrijednost brenda i doprinosi poslovnom uspjehu kompanije.
Više o treningu
✅ Zašto je korisničko iskustvo bitno
✅ Zašto je važno razumjeti korisnika cjelovito
✅ Koji su temeljni elementi korisničkog iskustva
✅ Kako razumjeti emocionalne potrebe korisnika
✅ Zašto su korisnici uvijek ‘na putovanju’ s brendom
✅ Na koji način osigurati kontinuitet korisničkog iskustva
✅ Kako se definiraju i provode CX aktivnosti i projekti
✅ Kako mjerimo CX i kako usklađujemo CX metriku s ostatkom kompanije
✅ Što je CX strategija i zašto mora biti usklađena s kompanijskom strategijom
Mapiranje korisničkog putovanja (CJM)
Posljednjih godina Customer Journey Mapping (CJM) postao je iznimno vruća tema. Samo brzo Google pretraživanje dat će preko 2 milijuna rezultata.
Kada se napravI kako treba, CJM ne samo da transformira iskustvo vaših kupaca, već donosi strukturu u inovativni kaos i osnažuju vaše timove da postanu istinski usmjereni na kupca.
Nemojte da vaši CJM ostanu samo lijepa slika na zidu.
Naučite kako kreirati vrijednost kroz mapiranje korisničkog putovanja i pokrenete promjene kojima ćete ostvariti rezultate.
Nakon treninga znat ćete:
✅ Što je CJM u odnosu na druge interne mape
✅ Ključne elemente CJM
✅ Dizajnirati i odabrati prave ‘persone’
✅ Definirati faze, ciljeve i očekivanja
✅ Mapirati korisnička putovanja
✅ Mjeriti uspjeh: povezivanje internih podataka s CJM
✅ Potaknuti akcije i prikupiti uvide
✅ Održati CJM radionicu (plan, alati i metodologije)
✅ Od CJM dizajna do CJM razmišljanja
Design Thinking treninzi i radionice
Design Thinking može se opisati kao disciplina koja koristi senzibilitet i metode dizajnera s ciljem povezivanja potreba krajnjeg korisnika s onim što je tehnološki izvedivo i poslovno održivo pri tome stvarajući dodanu vrijednost za krajnjeg korisnika i tržište.
✅ Ako ste zapeli s problemom kojeg nikako ne možete riješiti
✅ Ako imate dojam da rješenju koje imate nešto nedostaje
✅ Ako vam zapinju procesi i korisnici vam ‘ispadaju po putu’
✅ Ako se komunikacija prekida a nije vam jasno gdje i kako
… onda je Design Thinking idealna metoda za rješavane takvih situacija.
Iskustveno kroz primjer na treningu prolazimo i učimo svih pet faza Design Thinking procesa.
Agilna implementacija CX projekata
Zapeli ste s provedbom CX inicijativa? Trebate podršku oko strukturiranja i vođenja projekata i aktivnosti.
Dešava se.
70% CX transformacija ne uspijeva zbog troškova, složenosti, vremenskih okvira ili načina vođenja.
Mora postojati bolji način:
✅ Primijenite agilno razmišljanje i metodologiju na CX projekte
✅ Povećajte brzinu implementacije