Edukacije


Kako kreirati pozitivno i pamtljivo korisničko iskustvo

Korisničko iskustvo nije nešto što kompanija bira hoće li ga imati ili ne!

ONO UVIJEK POSTOJI – pitanje je samo da li s njime upravljate i svjesno ga kreirate ili se ono, u većoj ili manjoj mjeri, samo od sebe stihijski događa.

Ako je dobro posloženo i ako se s njim pametno i mudro upravlja, korisničko iskustvo uvijek i nepogrešivo: donosi vrijednost za korisnika, povećava vrijednost brenda i doprinosi poslovnom uspjehu kompanije.

Više o treningu

Zašto je korisničko iskustvo bitno

Zašto je važno razumjeti korisnika cjelovito

Koji su temeljni elementi korisničkog iskustva

Kako razumjeti emocionalne potrebe korisnika

Zašto su korisnici uvijek ‘na putovanju’ s brendom

Na koji način osigurati kontinuitet korisničkog iskustva

Kako se definiraju i provode CX aktivnosti i projekti

Kako mjerimo CX i kako usklađujemo CX metriku s ostatkom kompanije

Što je CX strategija i zašto mora biti usklađena s kompanijskom strategijom

Mapiranje korisničkog putovanja (CJM)

Posljednjih godina Customer Journey Mapping (CJM) postao je iznimno vruća tema. Samo brzo Google pretraživanje dat će preko 2 milijuna rezultata.

Kada se napravI kako treba, CJM ne samo da transformira iskustvo vaših kupaca, već donosi strukturu u inovativni kaos i osnažuju vaše timove da postanu istinski usmjereni na kupca.

Nemojte da vaši CJM ostanu samo lijepa slika na zidu.

Naučite kako kreirati vrijednost kroz mapiranje korisničkog putovanja i pokrenete promjene kojima ćete ostvariti rezultate.

Nakon treninga znat ćete:

Što je CJM u odnosu na druge interne mape

Ključne elemente CJM

Dizajnirati i odabrati prave ‘persone’

Definirati faze, ciljeve i očekivanja

Mapirati korisnička putovanja

Mjeriti uspjeh: povezivanje internih podataka s CJM

Potaknuti akcije i prikupiti uvide

Održati CJM radionicu (plan, alati i metodologije)

Od CJM dizajna do CJM razmišljanja

Design Thinking treninzi i radionice

Design Thinking može se opisati kao disciplina koja koristi senzibilitet i metode dizajnera s ciljem povezivanja potreba krajnjeg korisnika s onim što je tehnološki izvedivo i poslovno održivo pri tome stvarajući dodanu vrijednost za krajnjeg korisnika i tržište.

Ako ste zapeli s problemom kojeg nikako ne možete riješiti

Ako imate dojam da rješenju koje imate nešto nedostaje

Ako vam zapinju procesi i korisnici vam ‘ispadaju po putu’

Ako se komunikacija prekida a nije vam jasno gdje i kako

… onda je Design Thinking idealna metoda za rješavane takvih situacija.

Iskustveno kroz primjer na treningu prolazimo i učimo svih pet faza Design Thinking procesa.

Agilna implementacija CX projekata

Zapeli ste s provedbom CX inicijativa? Trebate podršku oko strukturiranja i vođenja projekata i aktivnosti.

Dešava se.

70% CX transformacija ne uspijeva zbog troškova, složenosti, vremenskih okvira ili načina vođenja.

Mora postojati bolji način:

Primijenite agilno razmišljanje i metodologiju na CX projekte

Povećajte brzinu implementacije